niedziela, 27 stycznia 2013

W piątek byłam umówiona z Dawidem <3 Nikolą i Michałem. A także Nikola zaprosiła mnie na noc, więc w domu spakowałam łyżwy, ubrania i bluzy no i mama zawiozła mnie do Nikoli. Około 17.30 Dawid napisał do mnie żebyśmy szybko przyjeżdżały bo ma wiadomość która na pewno mnie ucieszy. No i miał racje. Na lodowisku podszedł do mnie i dałam mu buzi w policzek a on mi, potem powiedział że zerwał z Magdą, i zapytał mnie czy chciałabym z nim chodzić, odpowiedziałam że taak. Od tego momentu byliśmy parą, Nikola i Michał też już chyba od środy więc każdy miał swoją parę, tylko nie Patryk on był jedyny ;d. Dawid i ja jeździliśmy za rękę a większość czasu spędziliśmy na przytulaniu, zresztą Nikola i Michał też xd. Chłopcy mieli nas odprowadzić ale jednak tata Michała przyjechał i nas odwiózł. U Nikoli wszytko sobie opowiedziałyśmy jeszcze raz, byłyśmy naprawdę szczęśliwe zresztą teraz też,  w między czasie Nikoli mama zrobiła nam kolacje i tak sobie siedziałyśmy do 2 ale potem już  poszłyśmy spać *.* Na drugi dzień też byłam umówiona z Dawidem na lodowisko na 16. Przyjechałam do domu, umyłam się i spakowałam łyżwy. O 15.20 przyszłam pod szkołę bo  tam miałam się spotkać z Dawidem i poszliśmy razem na lodowisko. A na nim było 2 jego kolegów, także ja poznałam taką Klaudie, a jeszcze do tego zjawił się Mufasa ;d . Byłoo bardzo fajnie nie dość że całowałam się z Dawidem to naprawdę jestem z nim szczęśliwa, ale on niestety wyjeżdża w piątek ; (. Będę bardzoo tęsknić <3 .

''Pozwól, że opowiem ci o znajomości
Która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości
Jednak pozwala pisać mi teksty o miłości''  ~ Małpa ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz