niedziela, 13 stycznia 2013

awwwwwwwwwww *.*

Jakoś długo nie pisałam, nie miałam po prostu czasu bo coś ciągle wypadało :D. a  więc we wtorek byłam na lodowisku była ; Ola, Paula, Angela, Nikola, Klaudia i chłopcy ; Damian, Mateusz, Bartek, i 2 innych których nie znałam :D To było pierwsze lodowisko na którym było po prostu super było najlepsze ;]. Na lodzie graliśmy w berka, lub rzucaliśmy się śnieżkami albo zabieraliśmy Klaudii rękawiczki i czapki chłopakom i rzucaliśmy sobie xd.  Nie było Magdy i Dawida i chyba dla tego była taka luźna atmosfera ;3 . Kiedy zostało 15 minut do końca Mateusz wypytywał jak mam na imię czy mam fb i czy mam chłopaka, dowiedziała się potem, że spodobałam się jemu koledze ...  Bartkowi. W domu  zaprosił mnie do znajomych i zaczął pisać czy ma szanse itp. Jednak nie chciała bym żeby był moim chłopakiem, gdyż sięga mi do ramienia i mi się nie  podoba ;x .A dziś [ niedziela ] umówiłam się z Nikolą, Dominiką, Paulą do mc. Paula pytała się czy mam coś przeciwko gdyby poszła Magda powiedziałam, że nie, właściwie jestem  bardziej zła na Magdę, dlatego, że wczoraj napisała do niej Nikola,  czy ma zamiar mnie przeprosić a ona że nawet nie wie za co ... -.- A kiedy Paula napisała kiedy to odpowiedziała ' nie wiem, może kiedyś ' więc trochę to mi zepsuło nastrój ;[. A wczoraj byłam u Oli z Nikolą i Klaudią, było bardzo fajnie. Wpierw włączyłyśmy film, jednak po 10 minutach zastopowałyśmy żeby się zbuforowało ale akurat była gotowa pizza, więc zeszłyśmy na dół. Zjadłyśmy i pogadałyśmy z rodzicami Oli. W między czasie tata Oli dał nam takie fajne coś na urodziny że jak się dmuchnie to  to daje taki dźwięk i się prostuje xd Na górze porobiłyśmy sobie zdjęcia i w domu i na dworku *.*  + lecę też we wtorek znów na lodowisko :D
Oto zdjęcia  u Oli ;                   





       
                                                           jestę fotografę ;
                                                ja fot.  ;
                                                         Nikola fotograf :d ;
                                               ja fotograf ;
                                                     Nikola foto.  ;

'' Ziemia, imion księga mówi, że jestem jej darem
Wszyscy gdzieś po niej pędzimy, każdy chce być jak najdalej
Z jednej gliny niby a różnimy się jak Kain i Abel
Stoję na niej przyglądając się jak upadł neobabel '' ~
O.S.T.R. - Wkładam w to całe serce (SzUsty Blend) feat. Te-Tris & HuczuHucz
Pozdrawiam ; ]

1 komentarz:

  1. Też lubię rap :3 fajne fotyy. wejdź na werqus.blogspot.com obserwuje i licze na rew,

    OdpowiedzUsuń