poniedziałek, 7 stycznia 2013

Sobota, niedziela i poniedziałek *.*









W  sobotę  nocowałam u Nikoli. Było  bardzo fajnie, jej mama zrobiła szarlotkę *.* Była przepyszna ^^ U Nikoli gadałyśmy o wszystkim i o niczym .. Między innymi ze sprawą Magdy itp. Ale też Jej sprawami ;D Ogólnie było mega fajnie. W niedziele  miała przyjść Paulinka i Ola bo miałyśmy obejrzeć film.  Coś około 15.15 wyszłyśmy z domu po Paulinę. Na umówionym miejscu  poczekałyśmy i zjawiła się Paulina. W drodze dowiedziałyśmy, się że zmarł jej wujek, rozpłakała się i przez nią ja też. Pocieszałyśmy Paule, żeby nie była smutna.. Następnie przyszła Ola, przygotowałyśmy miejsce do oglądania [ podłoga] rozłożyłyśmy koc, i miski z żelkami, precelkami i chrupkami a także znalazło się coś do picia. W zasie oglądania filmu trochę gadałyśmy była duża beka >.<. A dziś poniedziałek czyli  szkoła -.- Ale ten dzień szybko dosyć minął. Jutro natomiast jetem umówiona z Nikolą, Olą, Klaudią i Paulą na lodowisko na 18.30 . Już nie mogę się doczekać, jednak nadal męczy mnie sprawa Magdy i Dawida ...







'' Puszczam Muzykę.
Otwieram Okno.
I lecę.
I lecę.
Dostaję skrzydeł.
Otwieram Okno.
I lecę.
I lecę.
Już nic
nie widzę.
Otwieram Okno.
I lecę.
I lecę. '' ~ Onar

2 komentarze:

  1. ,,Chcesz posmakować jego ust?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha xD Nie zapomnę tego nigdy :D + zaczęłam czytać książkę co mi ją dałaś ^^

      Usuń