piątek, 1 lutego 2013

Young, Wild and Free. *.*

W poniedziałek miałam nocować u Paulinki razem z Nikolą tak też się stało <3 Było bardzo fajnie, zwłaszcza że wcześniej byłam na 16 na lodowisku z Dawidem, poznałam tam Klaudie [ 16 lat] bardzo ją polubiłam, był też na lodowisku Patryk, i 2 znajomych Klaudii. Było bardzo fajnie po lodowisku Dawid odprowadził mnie do Pauli gdzie w czasie drogi rzucił mnie w 'swoją' zaspę było bardzo zabawnie <3  U Pauliny była już dawno Nikola tylko ja jedyna się 'lekko' spóźniłam, w środku opowiedziałam dziewczyną o lodowisku itp. Paula ma 3 przeglądarki więc każda mogła otworzyć swojego fb, Nikola siedziała i pisała ze swoim chłopakiem a ja z Paulinką grałam w warcaby, i w między czasie rzucałam w nią szachami xD. Oczywiście nie mogło odbyć się bez robienia zdjęć, porobiłyśmy trochę i gadałyśmy, dziewczyny namówiły mnie abym przymierzyła dżinsy Pauli, a że ja nie nosze dżinsów tylko leginsów to dla mnie co innego, co mnie BARDZO zdziwiło zmieściłam się w spodnie Paulinki nawet w 2 pary, dlaczego byłam zdziwiona? Dlatego że Paula jest chudziutka a ja nie :D. Po 3 przenieśliśmy się do salonu gdzie spałyśmy, wcześniej ja i Paula śpiewałyśmy elektryczne gitary 'to jest już koniec' XD, a także moją ulubioną ; V - unit 'letni chamski podryw' ^^. Poszłyśmy spać dopiero o 6.30 a jeszcze o 5 śpiewałyśmy grubsona 'na szczycie' ale wcześniej jeszcze wyszłyśmy na dwór ... Wstałyśmy i 12 czy coś takiego zjadłyśmy szybko śniadanko i już musiałam jechać z Nikolą. No i dziś się dowiedziałam że jutro idę na noc albo do Pauli lub do Nikoli oczywiście wszystkie w 3 ^^ . Wczoraj [ czwartek ] byłam też z Dawidem na lodowisku była również Klaudia, Patryk i chłopak Klaudii - Adrian, to było bardzooooooo fajne lodowisko <3 Pomijając fakt że Dawid wywalił mnie za bandę >.< a Potem Adrian Klaudie :D.  Dziś był nawet fajny dzień ale też zarazem nie, fajny dlatego że spotkałam się z Dawidem <3 jednak beznadziejny bo dziś wyjeżdża :( i wraca dopiero za 3 tygodnie ;'(. Mam nadzieje że te 3 tygodnie szybko miną i w końcu się z nim zobaczę <3 Tęskniee i to bardzooo <3
A to troszku zdjęć ;




a to jeszcze jedno zdjęcie kiedy nocowałam u Nikoli <3 ;




Tęsknie <3

1 komentarz: