środa, 12 grudnia 2012

Środa

Z powodu, teraz to ostatnia równa data [ 12.12.2012r. ] postanowiłam wybrać się z moimi ukochanymi mordkami  [ Ola, Nikola, Paula, Madzia ]  do maka. Po lekcjach wybrałyśmy się do mnie bez Pauli gdyż miała jeszcze angielski. U mnie wypiłyśmy ciepłą herbatkę i pogadałyśmy a następnie poszłyśmy [ zostawiając plecaki u mnie ] po Paulinę. Razem powędrowałyśmy do mc. Po drodze każda każdą wytarła buzię śnieżką :D więc było trochę zabawy ;d . W mc gdy znalazłyśmy wolne miejsce, to wpierw Magda, Paula i Ola poszły coś zamówić a my z Nikolą potem. Zjadłyśmy i tak gadałyśmy do 16 coś, poszłyśmy do mnie gdzie jak zwykle dziewczyny szalały xd. O 17.30 Magda. Paula i Ola szły na tańce więc długo nie posiedziały ;[ natomiast Nikola jeszcze z godzinkę u mnie była. Dzień ten minął szybko a razem z nim przybyły nowe zdjęcia  ;


 ja i Nikola xd 


Magda i ja <3


                                           Ola, ja i Nikola <3

2 komentarze:

  1. fajny blog;***

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/
    obserwujemy?/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję
    Już zaopserwowałam ;3

    OdpowiedzUsuń