sobota, 15 grudnia 2012

Sobota

Dziś mogłam sobie trochę odpocząć od rzeczywistości. Kiedy zwlekłam się  z łóżka dowiedziałam się iż ma dziś do mnie na noc przyjechać moja 18 letnia kuzynka, niby różnica wieku ale bardzo dobrze się z nią dogaduje. Szybko coś zjadłam i zaczęłam sprzątać w pokoju. Agnieszka przyjechała ok. 14 . Trochę pogadałyśmy ale o 19.10 miała korepetycję, i kończy o 21.10. Weszłam na facebook'a i trochę popisałam z moimi  przyjaciółmi i trochę się kłóciłyśmy kiedy idziemy na lodowisko, bo tylko część z nich była dziś ale musiałyśmy się umówić żeby wszystkie poszły. Więc też część dziewczyn idzie we wtorek razem ze mną a dopiero wszystkie w styczniu ; [ . Niestety nie za bardzo mogę jeździć na łyżwach ze względu na kolano, ale postanowiłyśmy, że Madzia pożyczy mi swoje ochraniacze i założę na kolano, więc może będę jeździła. Więc dziś trochę nudno było, ale jutro idę na basen z Nikolą, Olą, Klaudią i może Magdą na 2 godz. jutro z tej okazji wstawię zdjęcia ;3 .

2 komentarze: