wtorek, 25 grudnia 2012

1 dzień świąt - wtorek

Dziś wstałam coś około 10. Oczywiście mój tata mnie ściągnął z łózka, gdyż przyjechał o 1.00. Mój brat był na pasterce i gadaliśmy tak sobie do 1.30. Rano ubrałam się w żółty sweterek i leginsy +  kolczyki i upięcie grzywki. Zjedliśmy śniadanie, pogadaliśmy, i  potem poszłam  pooglądać telewizje. Po 13.00 jechaliśmy na drugie takie śniadanie do przyjaciółki mamy. Jak zwykle cały czas z bratem i dzieciakami tańczyliśmy i graliśmy w star wars i dance central 3 na kinect. Był niezły ubaw kiedy podzieliliśmy się na grupy [ ja z Patrycją a Mateusz z Kamilem ], i zaczelismy rywalizować, oczywiście chłopcy przegrali xD . Jest za to też duży plus, kiedy ważyłam się u cioci i waga skazywała, że zrzuciłam 2 kg :D ucieszyłam się, gdyż nie jestem jedną z najchudszych. Choć trochę już podrosłam i wyciągnęłam się w górę tłuszczyku zrobiło się mniej :D . I tak wygłupialiśmy się do 19 :D . Postanowiłam, że uzbieram z bratem na kinect'a i cały sprzęt np. ja mogę 500 a brat drugie tyle a na końcu jeszcze rodzice nam dorzucą :) . Ja ogólnie jestem oszczędna jednak jest problem bo mój brat nie ;/ . Śmieliśmy się że gdybym tak codziennie nawet tańczyła na kinect'cie to bym w miesiąc nieźle wyszczuplała xD . No na dziś to tyle ...

                                            a to to taki nie ogar po Wigiliach xd





6 komentarzy:

  1. Gdy już uzbieracie, to musisz mnie zaprosić :**

    http://ola-olaalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za obserwacje. ja również obserwuje ( :

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, fajne zdjęcie i blog ;3

    Komentujesz? Obserwujesz? Robie to samo! :3

    juliaa-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. skad bierzesz te emotikonki? :3 super sa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy że ściągniesz sobie photoscapa i jest w edytowaniu ;]

      Usuń