niedziela, 2 czerwca 2013

Długi weekend ♥

Cześć! Właśnie dziś jest ostatni dzień weekendu jak sami zauważyliście. Jak Wam minął? Mi WSPANIALE<3! Codziennie wychodziłam gdzieś z Nikolą i Paulą, poprostu jak nie było co robić włóczyłyśmy się po mieście a to sobie w maku siedziałyśmy lub na boisku szkolnym. W czwartek nie wiadomo jak nocowała u mnie Paulina :D Było bardzoo fajnie :). W piątek z koleji poszłam z Nikolą odwiedzić Ole. W sobotę szykowałam się na Dni Legionowa. Na początku poszłam do Jabłonny zobaczyć występ mojej przyjaciółki a kiedy skończyła tańczyć, poszła się przebrać i zaraz zakupiłyśmy duże a wręcz OGROMNE waty cukrowe, kiedy zabrałyśmy się do jedzenia po jakiś 5 minutach byłyśmy całe w wacie! szybko poszłysmy do Nikoli do domu się ogarnąć a następnie pod Arene gdzie organizowane było wydarzenie. Spotkałam tam bardzo naprawdę bardzo dużo znajomych i poznałam z 15 miłych osób! Tak wyszło że dołączyła do nas Paulina ♥. Wcześniej jednak spędziłyśmy trochę czasu z Karoliną ♥. Dzień minął szybko, około 17.30 poszłyśmy zmęczone do mnie, posiedziałyśmy i trochę pogadałyśmy pod koniec dnia :) A dziś z koleji nigdzie nie wychodze bo musze troszkę odpocząć i zabrać się do lekcji które na mnie już długo czekają. Ale o 14 pojechałam z mamcią i bratem do Arkadii gdzie kupiłam 2 bluzki i jedną pare krótkich sportowych spodenek. A tak odchodząc od tematu, mój przyjaciel kompletnie się ode mnie odwrócił, dopiero teraz zauważyłam jaki był dwulicowy. Co będzie dalej? Ciągle zaskakują mnie i nie tylko mnie nowe osoby/rzeczy/wydarzenia. Kiedy coś jest już dobrze zaraz się psuje. Ale teraz jest w porzątku mimo to że zrobiła się paskudna pogoda. Jak narazie myśle o koloni która jest już zaraz ♥! A także za tydzień w sobote odbędzie się bal 6 klas. Na szczęście mam już wszytsko przygotowane :)!












To dziś na tyle. Do następnego wpisu :)!



1 komentarz: