niedziela, 26 maja 2013

Urodziny

Cześć, em o czym napisać? Nie wiem. Dużo nie ma do pisania no ale. A więc w poniedziałek miałam urodziny, wcześniej w weekend dostałam od rodziców perfumy. Rano w poniedziałek wszyscy po kolei złożyli mi życzenia kiedy jeszcze prawie że spałam ale no cóż. W szkole kiedy  wchodziłam po schodach i znalazłam się przy szatni dziewccząt Nikola, Ola i Klaudia zaczęły śpiewać mi sto lat, bardzo się ucieszyłam :) W między czasie również Dominika, Angela i Paula składały mi życzenia i oczywiście inni znajomi. Po szkole Dominika, Ola,  Paula i Angela poszłyśmy do pizzeri gdzie dostałam pizze razem ze świeczką i wtedy też zaczeły głośno śpiewać sto lat. Tydzień minął bardzo  szybko. Wczoraj użądzałam nocowanie itp. Bardzo mi się spodobały prezenty które dostałam od dziewczyn czyli
Od Pauli - płyte Chady 'Jeden z was''
od Nikoli 0- nasze współne zdjęcie w ramce  i dodatkowe wilkie białe coś w czym można zamieścić zdjęcia coś jak ramka ale jednak nie to samo
od Klaudii - płyte Pezeta 'Radio Pezet'
od Dominiki - płyte Diox'a & The Returners "Backstage"
od Angeli - chuste, słuchawki,
od Oli - ramki na zdjęcia, płyte Donatan RÓWNONOC "Słowiańska dusza'
i wspólnie od Angeli, Pauli, Dominiki, Klaudi super hiper fajną podusie <3 ;



1 komentarz:

  1. Rzeczywiście super prezenty ;) Też bym się ucieszyła. Wszystkiego najlepszego ! :)


    jagodowa-fantazja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń